Promosi Movie Ketika Cinta Bertasbih..

Friday, May 29, 2009

Naftahul Post Bil Bismillah..

Baca tak lagi novel Ketika Cinta Bertasbih(KCB)..Komen ana ttg buku tu mmg best la. Mmg patut la klau korang nk beli pon. Kalau tak beli lagi boleh la beli di IQRA BOOKS, Kangar, Perlis.Anda juga boleh melawati blog dibawah ini utk keterangan lebih lanjut.hehe.


Untuk pengetahuan semua, filem Ketika Cinta Bertasbih akan keluar pada 13 Jun tahun ini. Tapi bg org Malaysia mgkin lambat skit sampai.hehe. Bersabarlah skit, Sesungguhnya sabar itu separuh daripada Iman..





6 comments:

AfarZ said...

eden tertunggu nih..
hehe.

Anonymous said...

dikhabarkan 11 jun kcb the movie ditayangkan serentak di 8 buah negara termasuk malaysia. tapi ternyata sikap industri perfileman malaysia yang masih mengenakan sekatan ke atas filem2 dari indonesia, menyebabkan kcb the movie terpaksa beratur mnunggu giliran.

saya dah check tgv n gsc, ketika ini menayangkan film ku tunggu jandamu. jadi, bila tarikh sebenar kcb the movie dapat kebenaran ditayangkan di malaysia saya pun tak tahu.

John Doe said...

pehh.
ana bace novel dye epi1 jek.
had0i.
harap x lari banyak la.

(to be) Ir. Nizam said...

la ye ker..
saye ingatkan diorang dah tayangkan sebab kate nk serentakkan..
dah la lamer tertunggu2 citer nie..
kalu citer omputih bole je plak..

Sir Shah said...

31 julai 2009. masih belum ditayangkan di malaysia. sudah kira2 1bulan setengah ditayangkan sehingga ke hongkong dan mesir. sedang malaysia sendiri tidak mnyokong jiran serumpun seagamanya.

AfarZ said...

waduh2.gawat sih.
x kluaq2 lagi la. apa nak jd ngara negara MALAYSIA, jiran seAGAMA sendiri pnya crita pon lambat nk bwk kluaq. Dh la crita ISLAMIC.
Crita orang putih bleh pulak laju bwk masuk pawagam.Ish3.

Dngaq khabar KCB2 akan kluar 17 September thn ni, sblm raya la kiranya.hehe.

Doakan agar Malaysia akan menayangkan filem ni x lama lg.
Insha Allah.