Lawatan Terakhir '08

Saturday, November 29, 2008

Arghhh...!

gambar in process..loading..?

Lawatan ke Melaka n N9.

Sekolah aku kali buat lawatan ke Melaka n N9 plak kali ni. Aku pon ikut la, lagipon dia khaskan lawatan ini untuk form 3.


Destinasi pertama Istana Seri Menanti. Pastu pi Ulu Bendul, mandi. Awal2 cadangnyer nak mandi kat atas tu.

Tapi bila sampai je sana, tengok maksiat semakin berleluasa. Laki ngan pompuan rapat2, mandi pakai baju ketat, peluk2. Waduh2, berat tu. Kami pon mandi la kat bawah je, kolam..Macam kat Batu Pahat, Perlis la..

Lepas mandi kami p solat sat kat surau dekat tu. Lepas solat kami pon mula jalan meninggalkan Ulu Bendul..

Klimaks cerita ni waktu yasser tiba2 cakap yang kamera dia tertinggal kat surau.(tak suspens ponw).

Nasib baik la abang ipar ustaz shahir boleh tolong try pi ambik. Kalau tak...(tak dapat diungkapkan dengan kata2)..

Esoknyer kami pi apa tau, tak ingat..yang tau ada kapal besaq.

Lepas tu pi Kota Afarz Mosa ataupun lebih dikenali sebagai Afarz Samosa...Tang ni yang buat aku tak puaih hati ni..Aku tak dan melawat kotaku. Tersesat pi tempat len. Silap tangga..Waduh2, habis duit aku.. Bukan senang nak mai melawat Melaka ni.

Next, kami pi Eye On Malaysia. Aku tak lepaskan peluang ni, naik la jgk, sorang 6 ringgit malaysia..Ok la, tp best naik kereta kabel lagi.

Malam tu plak pi Nilai 3, takdak pa ponw kat sana, banyak kedai tutup dah. Yang banyak ponw kedai karpet yang didominasi oleh bangla2.hehe.

After that..

Balik to ourself home..Sampai kat skool lebih kurang pukol 6:30 A.M.


Kesimpulannyer..

BESH, cuma ade la tempat2 yang kureng skit.hehe.

p/s : komen ler.

2 comments:

Akuh ;] said...

woihhh..



bkn nk tulih pasaii jumpe awekk jeonn tuu..



rugi laa...

AfarZ said...

la ke situ plak budak ni..
ape la..