Mari Membina Masjid

Monday, February 09, 2009

Selamat Pengantin Baru !
20hb & 28hb Disember 2008

Selamat Pengantin Baru kepada Aisyah dan Abg Rizal. Sori la pengantin, lambat post citer.Tak banyak yang boleh diceritakan, hanya gambar sahaja yang boleh dibekalkan. Kerana ketandusan idea.hehe.Kerana waktu kejadian telah berlalu lebih kurang nak dekat 2 bulan dah.hehe.Akad nikah dengan kenduri kahwin buat sekali, hari sama.



CLICK UNTUK PAPARAN GAMBAR YANG LEBIH JELAS !

Tempat kejadian.Kawasan terhad.hehe.

Dup..Dap..Dup..Dap..!

Sarung Cincin.

Dari kiri: Pck Kasjoo, Mck Hawariah, Abg Rizal, Aisyah, Ayah, Ummi.

Sumer ni ahli keluarga Abg Rizal.

Macam sedap jer kek tu.

Sebelum..

Selepas..

Amacam jauh beza tak. Tengok ler sapa chef dia - Kak Najah ler.hehe. Lepas ni sapa nak tempah kek, boleh la tempah kat kak najah. Promosi2. Lepas ni kak najah kena bg la komisen sikit kat afar.hehe.

Haaa..Yang ni lagi sedap !

Potong Kek.

Hantaran belah ( P )

Banner Kahwin.

Jangan maen2 dengan banner ni, mahai ooo. Ana yang buat sniri tau. Hakcipta kurang terpelihara.hehe. Tapi design drpd denz. Lepas tu abang hantaq kedai, dia tukar trus macam2.hehe. Sapa nak pinjam banner banner ni boleh la hubungi tokey banner ni - Abang Saif.

ISLAM !

Kebetulan plak waktu buat kejer gotong royong pasang khemah tu. Baju yg ana pakai dgn baju yang afif pakai, melambangkan semangat ISLAM.hehe. - pic taken by Abang Long.

Umar !

Saya suka makan ! - Fatimah


p/s - sori sekali lagi kpd Aisyah n Abg Rizal krn lewat post citer kawin hampa.hehe. Lepas kenduri sapa plak.? Kita nantikan.hoho. Next...!!

3 comments:

AfarZ said...

Mari berkahwin.!
hehe.

Semoga masjid yang Aisyah bina, dipenuhi oleh ahli qariah masjid dan para jamaah yang soleh dan solehah - kiasan.

Shahrir said...

Askm wbt,

Afar, jazakallah abadikan gambar Kak Aisyah dan Abg Rizal dalam blog Afar... teruskan menulis.

Abg Rizal
Manchester

AfarZ said...

wokeh..
insha allah.