Sajer-Sajer

Friday, February 11, 2005

Aiyaaaa......Banyak betul perayaan ........Cuti sakan lllllleeeeeee

Maal Hijrah

Selamat Tahun Baru Hijrah.....

Gong Xi Fatt Chai

Wednesday, February 09, 2005

Selamat Tahun Baru Cina ...Makan banyak-banyak Limau/Oren MandarinYekkkk....Gong Xi Fatt Chai

Happy New Year

Sunday, January 02, 2005

9....8....7....6....5....4....3....2....1....Happy New Year

Happy New Year

9....8....7....6....5....4....3....2....1.... Happy New Year.....

Tidur lagi

Wednesday, December 22, 2004

Tidur dekat Bukit Merah …pagi tu pergi makan roti canai telur ..bertolak balik rumah dah …sampai rumah pukul 11:30pagi

MESYUARAT

Tuesday, December 21, 2004

Ummi ngan ayah pi mesyuarat.. sayer pergi program yang depa buat untuk budak2 …balik hari ini lepas solat zohor…


Tidur lagi


Pergi PPN

Monday, December 20, 2004

Hari ini ummi ngan ayah pergi PPN lak … Sayer pergi rumah afif..main PS berapa tak tau

Pergi PPWN

Saturday, December 18, 2004

Hari ini ummi ngan ayah pergi PPWN …

Pergi PPWN

Hari ini ummi ngan ayah pergi PPWN …

Bertolak dari Bukit Merah ke JB

Friday, December 17, 2004

Bertolak dari Bukit Merah ke JB hari ini.Dalam perjalanan ke sana masa nak turun tu kereta terlanggar bahu jalan ,kena la tayar .kesian kat tayar benjol kepala dierr.Sampai Port Dickson berenti jap ambil ummi kat regency hotel…Sampai JB pukul berapa ntah..luperrr lak…Tidur Hotel Seri Malaysia….

BERTOLAK

Thursday, December 16, 2004

hari saya bertolak ke JB iaitu JOHOR BHARU .singgah dulu Bukit Merah tidur sana leeerr

Raya ke-2

Tuesday, November 16, 2004

hari ini raya ke-2....ada sorang je mari .tengah tunggu orang lagi ..hari ini tak beraya rumah sebab semalam dah raya rumah orang dah...rasanya kawan aminah nak mai ! sape yang tertinggal pose tu boleh la ganti bermula hari ini..

Hari Raya

Monday, November 15, 2004

hari ini hari raya bersamaan 1 syawal... hari raya la ..
tak dapat duit raya lagi..hampeh....ada bebudak mai rumah ,nak duit raya je tapi tak mau makan nak benda tu je .lepas tu depa blah.

Hari Raya

Ambil buku rekod

Tuesday, November 09, 2004

hari inihari khamis ..hari ini saya kenaambil buku rekod kat sek. ....
Ayah mai lambat sikit :11:30-12:30.sebab ayah sembang lama sangat ....
dapat no. 29/35 dalam konstruk ilmu..dalam konstruk syabab no. 32/35.
keseluruhan : A...13..B...14...C....4...D...2.!!!!!!!!!

OMASEJED..

Monday, November 08, 2004

Hari ini hari khamis...bersamaan 23 ramadhan 1425 hijrah...
hari ini tak pi solat isya'&tarawih kat masjid...sebab abang tak larat..sebab minum banyak sangat air kot...kot je tau.ayah pulak pening ...mereka berkata:
ABANG: pi ngan ayah abang tak larat.
AYAH: pi ngan abang ayah tak larat .
ummi:tak yah pi lah jadinya...

TAK PI SEKOLAH

Friday, November 05, 2004

hari ini hari khamis.AT sekolah tak belajaq SO tak pi sekolah.sedap beb makan sahur !!Ada ayam ,bilis sambal Dll..magrib ni kalau lauk tak sedap makan kat gial.. Oooooh MARVELES:
AYAM SAMBAL&IKAN..!!!!!

TRY la Sekali ...

Thursday, November 04, 2004

posa Tak????saya poser..tabiat kita hari ini :

tinggal kasut.......
pergi sek. tak belajaq pun ...hnsssmmmm
pergi sek. tak belajaq .......!!!
pergi rumah tak tau mau buat apa....!!!!
hhmmmm... PENING .......pening ........ pening......
best sangat ke ....?bila adik TRY best..... try lajuga .....

bulan poser

Saturday, October 30, 2004

bulan posa ni mana la larat. lets go to tinggal sekali posa amacam.sapa tak poser tu ganti tau .