bulan poser

Saturday, October 30, 2004

bulan posa ni mana la larat. lets go to tinggal sekali posa amacam.sapa tak poser tu ganti tau .

I ' M SORRY

Sunday, October 03, 2004

Lupa lagi . SORRY AGAIN..,..........

'W'A'N'A'F'A'R'

LUPA

Saturday, September 11, 2004

SOLI LA BAB LUPA TULIS BANYAK HALI TULIS KALI INI ,NAK TEBUS BALIK .TAK TULIS HALI ITU BAB LUPA BANYAK HOMEWORK.

MINUM KOPI LARAT

Friday, September 10, 2004

Hali ini hali jumaat, tarikh 10.9.2004 bersamaan 25 REJAB 1425. 16 hali lagi gua punya besday ingat tau don’t be lupa.Hali itu cikgu kata nak sambut besday orang bulan 9&10 kat kelas .Hali ini hali jumaat so gi omasejid .Balik lumah makan nasi .Sedap beb ,siap tambah lagi .Tapi pas tu kenyang tak larat nak perabih olang kata” tak larat minum kopi larat “.

Alhamdulillah

Thursday, September 02, 2004

Hali ini udah masuk bulan 9 .Bulan 9 besday aku .Besday nak dekat dah iaitu jeng2 (26.9.2004) kat sekolah waktu al-quran cikgudak mai bab baru lepas beranak .Apalagi main Macam MERDEKA . Bebas bak burung.

Tok Lang

Wednesday, September 01, 2004

Waktu AD minggu lepas cikgu suruh hafal dalil tapi lupa ,cikgu tak jadi tanya . pas rehat tak belajar tapi kena lukis & warna.ingat bas rosak ,jadi mtak bawak al-quran.negnok2 bas elok .jadi tak pi tok lang .

MERDEKA

Hari ini hari merdeka ,sekolah cuti,best beb…. Main ping-pong ngan din : menang …waktu malam ngat ada MR. BEAN ngok2 tadak

Catatan Saya

Sunday, August 29, 2004



Hari ini makan roti canai yang dibeli di pejabat pos ……sedap beb….. kat sekolah sebab bas rosak.jadi balik ngan ayah , sementara tunggu jalan-jalan cari makan.waktu perhimpunan kana tarik tinga sebab sembang.kat kelas lak lupa bawak buku M3,selamat tak kena marah .cikgu tak sedar

Bismillah....

Saturday, August 28, 2004

Ini blog baru afar.....cantik kan :)